Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Janowiec

Logo - Urząd Gminy Janowiec

Stanowisko d.s. organizacyjnych i obsługi sekretariatu

Maria Dębicka

Telefon: (81) 88 15 800 , tel. kom.572 410 523 Fax:(81)8815801, email: gmina@janowiec.pl, maria.debicka@janowiec.pl

Kompetencje:

1. Prowadzenie spraw kancelaryjnych Urzędu.

2. Prowadzenie sekretariatu Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza.

3. Prowadzenie spraw organizacyjnych Urzędu i jednostek gminnych.

4. Ewidencjonowanie oraz kontrola realizacji postulatów i wniosków ludności.

5. Prowadzenie spraw socjalnych załogi, spraw BHP.

6. Prowadzenie archiwum zakładowego (w wyznaczonych godzinach).

7. Nadzór i współpraca z SP ZOZ-em w Janowcu i obsługa Rady Społecznej

8. Koordynacja spraw związanych ze sprawozdawczością na rzecz GUS.

9. Obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

 

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział