Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Janowiec

Logo - Urząd Gminy Janowiec

Stanowisko d.s. planowania przestrzennego i inwestycji

Karolina Wolska - telefon kom: 572 410 522, email: planowanie@janowiec.pl

Emilia Kotrys - telefon kom: 572 410 528, email: mienie.komunalne@janowiec.pl

Maciej Goławski - telefon kom: 572 410 525, email: maciej.golawski@janowiec.pl

 

Kompetencje:

1. Gospodarowanie mieniem komunalnym Gminy;

2. Komunalizacja gruntów i regulacja stanu prawnego nieruchomości,

3. Nadzór nad gospodarką lokalową i wspólnotami gruntowymi,

4. Prowadzenie spraw związanych z podziałem działek – wydawanie postanowień i decyzji w oparciu o przepisy postepowań rozgraniczeniowych,

5. Nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom,

6. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym,

7. Prowadzenie spraw związanych z opłatami : planistyczną i adiacencką,

8. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi na terenie gminy,

9. Organizowanie przetargów na inwestycje i remonty w gminie zgodnie z przepisami dot. zamówień publicznych,

10. Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,

11. Prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą,

12. Turystyka, ochrona zabytków i miejsc pamięci narodowej,

13. Dbanie o zgodność planu zagospodarowania przestrzennego z zakładanymi celami, wnioskowanie o zmiany służące ich realizacji,

14. Aktywne pozyskiwanie inwestorów i partnerów gospodarczych dla gminy,

15. Pozyskiwanie środków pochodzących z funduszy UE i innych źródeł pozabudżetowych, przygotowywanie wniosków, realizacja, rozliczanie i sprawozdawczość oraz koordynacja i pomoc przy realizacji tych zadań w innych jednostkach Gminy.

 

 

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział